Hejsa, hvordan kan vi hjælpe dig?
Vælg en kategori og find dit svar

Kom i gang
Alt hvad du skal vide for at komme i gang med mussamtale

Kom i gang
Alt hvad du skal vide for at komme i gang med mussamtale
Kom i gang
-
MUSsamtale.dk er Danmarks mest intuitive online MUS-system. Vi startede med den første version af vores MUS-system tilbage i 2013 i samarbejde med Svendborg Sygehus, for at hjælpe med den administrative byrde, der kan følge med MUS. MUSsamtale.dk tilbyder en professionel digital løsning til MUS, som hjælper med at holde struktur på hele MUS-processen og giver overblik over virksomhedens kompetencer samt et professionelt MUS-forløb. Lær teamet at kende.
-
Ja, MUSsamtale.dk tilbyder altid, at du kan prøve vores system helt kvit og frit. Vi anbefaler, at du får en gratis guidede tour i systemet online sammen med en af vores dygtige medarbejdere. Dette har en varighed på ca. 20 minutter. Du kan også vælge at få et gratis demolink, så du kan prøve systemet af i ro og mag. Det kræver kun at du klikker på Gratis Demo oppe i højre hjørne og følger henvisningerne.
Telefon: +45 42 72 42 89
E-mail: info@MUSsamtale.dk
-
Inde på start.mussamtale.dk har du mulighed for at logge ind via dit brugernavn og kode.
Du kan enten Log-ind med e-mail der er opgivet, og den adgangskode som er valgt – eller en ny bruger kan oprettes for- og efternavn, e-mail og valgt adgangskode.
Er du i tvivl eller opstår der problemer, så kan du altid kontakte MUSsamtale.dk. Enten på:
Telefon: 45 42 72 42 89 eller
Mail: info@MUSsamtale.dk
-
Start med at trykke på ’GRATIS DEMO’ knappen i øverste højre hjørne. Når du har indtastet dine oplysninger, kommer du i dialog med en af vores søde konsulenter. I kan sammen aftale, hvordan du bedst kommer i gang med systemet. Vi anbefaler en online demo af ca. 20 min. varighed, men du kan også få tilsendt et demo-link, så du selv kan sidde og afprøve systemet i ro og mag.
-
Selvfølgelig! Du kan nemt komme i gang med at holde MUS ved at gøre brug af vores liste over mest populære MUS-temaer og -spørgsmål. I listen kan du markere de spørgsmål, som du ønsker at tage udgangspunkt i, og så laver systemet et MUS-forløb til dig, som du herefter kan redigere og tage i brug. Nemt!
-
Det er muligt at få flyttet gamle MUS-samtaler med over i MUSsamtale.dks system. Systemet understøtter både Microsoft Office og Adobe. Hvis virksomheden har tidligere MUS-samtaler liggende som enten Word, Excel eller PDF filer, så kan du uden problemer uploade tidligere besvarelser inde i systemet.
-
Når du bliver kunde hos MUSsamtale.dk, får virksomheden en kontaktperson hos os. Din kontaktperson vil hjælpe med alt det, du har brug for ved oprettelse i systemet – men det er nemt.
Du og evt. øvrige administratorer af jeres konto har altid mulighed for at kontakte os via chat, mail eller telefon, hvis I oplever udfordringer eller har spørgsmål til systemet. -
Essential:
Systempakken til den mindre virksomhed med op til 25 brugere. Virksomheden får adgang til alle systemets funktioner samt hjælp til opsætning efter behov.
Professional:
For den mellemstore virksomhed med op til 500 brugere. Virksomheden får adgang til alle systemets funktioner samt hjælp til opsætning efter behov. Vi tilbyder desuden sparring/feedback ang. virksomhedens MUS-strategi.
Enterprise
For den store virksomhed, eller virksomheder hvor der er behov for særlige integrationer eller udvikling af nye moduler.
-
Organiseret indkaldelser:
MUSsamtales.dks system sørger for, at ledere, som skal afholde MUS, nemt kan planlægge samtaler med deres medarbejdere. Systemet sørger samtidig for at sende invitationer og påmindelser ud til medarbejderne, når MUS er planlagt.
Effektiv forberedelse:
Når medarbejderen modtager sin indkaldelse til MUS, sørger systemet samtidig for at informere vedkommende om, hvornår der er deadline for forberedelse. Når medarbejderen gennemgår MUS-forløbet inden samtalen og noterer sine overvejelser, bliver selve samtalen både mere udbytterig og effektiv. Både leder og medarbejder kan forberede sig, og begge parter kan desuden tilføje private noter undervejs. Systemet giver lederen et godt overblik over, om deres medarbejdere har forberedt sig til samtalen, og så sørger det for at påminde via e-mail, hvis deadlines overskrides.
Fleksibel spørgeramme:
Selvom systemet har mange opsætningsmuligheder, er det nemt at arbejde med. Spørgerammer kan sættes op med forskellige svarmuligheder – fx tekstboks, multiple choice, tal-skala og spindelvæv. Når MUS-forløb har variation i, hvordan de enkelte spørgsmål besvares, skaber det en dynamisk MUS-oplevelse og øger både engagement og udbytte.
Aftaler og opfølgning:
To af de vigtigste elementer i en god MUS-proces er aftaler og opfølgning. Hvis MUS skal gøre en forskel – uanset om det er fra et leder- eller medarbejderperspektiv – så bør samtalen munde ud i nogle konkrete initiativer. Når der afholdes MUS i MUSsamtale.dk, kan leder og medarbejder med få klik oprette aftaler med deadlines, som systemet derefter sørger for at huske og påminde om.
Statistikker og Rapporter:
MUSsamtale.dk giver det overblik, som virksomheden skal bruge for at se aktuel og historisk MUS-udvikling. Som administrator kan man nemt hente statistikker og rapporter. Data kan enten ses inde på hjemmeside eller hentes ned som PDF. Læs mere om statistikker og rapporter.
-
Alle virksomheder er forskellige, men alligevel kan man godt søge inspiration i, hvad andre gør. MUSsamtale.dk giver dig adgang til de mest populære MUS-temaer og -spørgsmål, baseret på hvad andre virksomheder benytter i deres spørgerammer. Du kan nemt vælge de spørgsmål ud, som du finder relevante, og systemet opretter automatisk en spørgeramme, som du kan tilpasse til din virksomheds specifikke behov. Du kan naturligvis også en ny spørgeramme fra bunden eller lægge din nuværende spørgeramme ind. Det er nemt og hurtigt at sætte op.
-
Administrator:
Som administrator har du altid overblik over, hvordan det går med MUS i virksomheden – herunder om samtalerne bliver afholdt til tiden og statistik på tværs af MUS-hold. Administrator kan oprette alle de spørgerammer, som der er behov for samt oprette/redigere MUS-hold.
Leder:
Er du leder med ansvar for et eller flere MUS-hold? Har du dit eget ’leder dashboard’ med overblik over aktive MUS-hold? Det er her man indkalder til MUS, starter samtalerne og har overblik over de aftaler, man har med sine medarbejdere. Lederen kan også nemt klikke ind på en medarbejders profil og få overblik over alt, hvad der er relevant at vide inden næste MUS-samtale.
Medarbejder:
Hver medarbejder får sit eget login til en personlige side med overblik over kommende MUS-samtaler og aftaler samt relevant MUS-historik. Når en medarbejder indkaldes til samtale, tager det kun få klik før vedkommende er godt i gang med sin forberedelse.

Brug af systemet
Alt der er at vide om almindelig brug af systemet

Brug af systemet
Alt der er at vide om almindelig brug af systemet
Brug af systemet
-
Ja, har du prøvet den indbyggede hjælpe-funktion i systemet? Der sidder en blå knap i nederste højre hjørne, når du er logget på systemet. Aktiverer du den, får du forklaret de centrale funktioner på siden.
Kan du ikke finde svaret i hjælpe-funktionen, så må du endelig bare række ud til os via oplysningerne længere nede på siden. -
Hvis du allerede har en spørgeramme, som du ønsker at sætte op, går du bare ind i ’MUS-forløb’ og sætter spørgerammen op som en almindelig survey. Systemet tilbyder mange forskellige svarmuligheder, så du kan indsamle præcis det data, du ønsker samt gøre forløbet afvekslende og inspirerende for dine medarbejdere.
-
Ja, systemet gemmer automatisk dine ændringer undervejs, så du kan fx godt forlade en MUS-forberedelse og senere genoptage, hvor du slap. Det samme er tilfældet, når du som administrator bygger/redigerer MUS-forløb.
-
Hvis et MUS-forløb har været aktiveret, og der er data fra afholdte samtaler, bliver MUS-forløbet ikke slettet, men arkiveret og kan derfor genskabes. Kontakt blot vores support, så hjælper vi dig.
-
Som administrator har du et menupunkt, der linker direkte til statistik. Her kan du vælge hvilke MUS-hold du vil se statistik for.
Som leder har du på dit dashboard under ’Dine aktive MUS-hold’ adgang til statistik for de hold, som du er leder for. Du skal blot klikke fra ’MUS STATUS’ til ’MUS STATISTIK’ -
Nye medarbejdere bliver inviteret til systemet i forbindelse med deres første MUS. Det betyder, at du sagtens kan oprette medarbejderne i god tid. Det er først, når leder inviterer til samtale, at medarbejderne får besked fra systemet.
Opretter du en ny leder i systemet, bliver vedkommende informeret om det, når vedkommende tilknyttes et aktivt MUS-hold – fx et MUS hold, der tidligere har haft en anden leder eller et helt nyt MUS-hold, som netop knyttes til et aktivt MUS-forløb. -
Ja, det er muligt at definere et sæt kompetencer, som skal vurderes ved MUS. Formålet er naturligvis at sikre målrettet udvikling af nøgle-kompetencer hos medarbejderne. Det kan derfor sagtens være forskellige kompetencer, der vurderes afhængig af medarbejdernes roller. F.eks. kan der være et sæt kompetencer til medarbejdere i salgsafdelingen og nogle helt andre kompetencer til medarbejdere i HR-afdelingen.
-
I systemet er der et særligt tema, som hedder ’Udviklingsplan’. Det kan tilføjes, når man opretter et MUS-forløb, og så bliver det nemt at definere hvilke kompetencer, der skal arbejdes med. Udviklingsplanen sørger også for, at der bliver aftalt handlinger med deadlines. Når man kommer til næste MUS-samtale, husker systemet, hvilke kompetencer, der har været ’under udvikling’, så man nemt kan gøre status.
-
Microsoft Edge
Safari
Google Chrome
Modzilla Firefox
Hvis du bruger et MAC OS styresystem, så kan der opleves problemer med visningen af siderne inde på selve MUS-systemet. MUSsamtale.dk anbefaler, at du bruger en af de andre anbefalede webbrowsers.

Administration
Alt om datasikkerhed, GDPR, økonomi, mm.

Administration
Alt om datasikkerhed, GDPR, økonomi, mm.
Administration
-
Ja, du kan være helt rolig. Som en del af vores IT-team, har vi en udvikler som næsten udelukkende fokuserer på datasikkerhed og GDPR-compliance. Din data er derfor fuldkommen sikker hos os, og vores system lever selvsagt fuldt ud op til GDPR. Det er værd at nævne, at MUS-samtaler ofte kan indgå under kategorien ‘følsomme personoplysninger’, hvis der f.eks. bliver snakket om helbred. Derfor er der også øgede krav til, hvordan data fra samtalerne skal behandles. Her kan du læse mere om GDPR.
-
Abonnementet træder i kraft ved accept og løber indtil det opsiges. Der er ingen binding, men der betales forud for et år adgangen og ved opsigelse betales det resterende abonnement ikke tilbage. Denne politik skyldes, at virksomheder ofte kun afholder MUS én gang årligt. Abonnementet justerer sig selv automatisk afhængig af antallet af tilknyttede brugere, derfor er det vigtigt at du sletter brugere der ikke længere er tilknytter. Her kan du læse mere om vores abonnement og priser, alle priser fremgår uden moms. Du kan også læse mere om Abonnement, priser og opsigelse i vores samlede vilkår.
-
Faktureringsperioden løber fra bestillingsdatoen og så et år (12 måneders abonnement) frem, hvorefter der igen faktureres forud for næste år. Betalingsbetingelser er 8 dage netto fra fakturadato. Du kan læse mere om vores samlede vilkår for brug af systemet.
-
Vi går ekstremt meget op i, at systemet skal være drift stabilt, da vi ved hvor omkostningstungt det er for virksomheder, når IT-systemer ikke fungerer. MUS-systemet er bl.a. drift stabilt fordi det er, hostet i skyen af én af de førende cloududbydere, systemet er yderst gennemtestet, og derudover opdaterer vi aldrig systemet i almindelig arbejdstid – medmindre det ikke kan undgås. Du kan læse mere om dette i vores samlede vilkår for brug af systemet
-
Her kan du læse vores samlede vilkår for brug af systemet.
Kom i gang
-
MUSsamtale.dk er Danmarks mest intuitive online MUS-system. Vi startede med den første version af vores MUS-system tilbage i 2013 i samarbejde med Svendborg Sygehus, for at hjælpe med den administrative byrde, der kan følge med MUS. MUSsamtale.dk tilbyder en professionel digital løsning til MUS, som hjælper med at holde struktur på hele MUS-processen og giver overblik over virksomhedens kompetencer samt et professionelt MUS-forløb. Lær teamet at kende.
-
Ja, MUSsamtale.dk tilbyder altid, at du kan prøve vores system helt kvit og frit. Vi anbefaler, at du får en gratis guidede tour i systemet online sammen med en af vores dygtige medarbejdere. Dette har en varighed på ca. 20 minutter. Du kan også vælge at få et gratis demolink, så du kan prøve systemet af i ro og mag. Det kræver kun at du klikker på Gratis Demo oppe i højre hjørne og følger henvisningerne.
Telefon: +45 42 72 42 89
E-mail: info@MUSsamtale.dk
-
Inde på start.mussamtale.dk har du mulighed for at logge ind via dit brugernavn og kode.
Du kan enten Log-ind med e-mail der er opgivet, og den adgangskode som er valgt – eller en ny bruger kan oprettes for- og efternavn, e-mail og valgt adgangskode.
Er du i tvivl eller opstår der problemer, så kan du altid kontakte MUSsamtale.dk. Enten på:
Telefon: 45 42 72 42 89 eller
Mail: info@MUSsamtale.dk
-
Start med at trykke på ’GRATIS DEMO’ knappen i øverste højre hjørne. Når du har indtastet dine oplysninger, kommer du i dialog med en af vores søde konsulenter. I kan sammen aftale, hvordan du bedst kommer i gang med systemet. Vi anbefaler en online demo af ca. 20 min. varighed, men du kan også få tilsendt et demo-link, så du selv kan sidde og afprøve systemet i ro og mag.
-
Selvfølgelig! Du kan nemt komme i gang med at holde MUS ved at gøre brug af vores liste over mest populære MUS-temaer og -spørgsmål. I listen kan du markere de spørgsmål, som du ønsker at tage udgangspunkt i, og så laver systemet et MUS-forløb til dig, som du herefter kan redigere og tage i brug. Nemt!
-
Det er muligt at få flyttet gamle MUS-samtaler med over i MUSsamtale.dks system. Systemet understøtter både Microsoft Office og Adobe. Hvis virksomheden har tidligere MUS-samtaler liggende som enten Word, Excel eller PDF filer, så kan du uden problemer uploade tidligere besvarelser inde i systemet.
-
Når du bliver kunde hos MUSsamtale.dk, får virksomheden en kontaktperson hos os. Din kontaktperson vil hjælpe med alt det, du har brug for ved oprettelse i systemet – men det er nemt.
Du og evt. øvrige administratorer af jeres konto har altid mulighed for at kontakte os via chat, mail eller telefon, hvis I oplever udfordringer eller har spørgsmål til systemet. -
Essential:
Systempakken til den mindre virksomhed med op til 25 brugere. Virksomheden får adgang til alle systemets funktioner samt hjælp til opsætning efter behov.
Professional:
For den mellemstore virksomhed med op til 500 brugere. Virksomheden får adgang til alle systemets funktioner samt hjælp til opsætning efter behov. Vi tilbyder desuden sparring/feedback ang. virksomhedens MUS-strategi.
Enterprise
For den store virksomhed, eller virksomheder hvor der er behov for særlige integrationer eller udvikling af nye moduler.
-
Organiseret indkaldelser:
MUSsamtales.dks system sørger for, at ledere, som skal afholde MUS, nemt kan planlægge samtaler med deres medarbejdere. Systemet sørger samtidig for at sende invitationer og påmindelser ud til medarbejderne, når MUS er planlagt.
Effektiv forberedelse:
Når medarbejderen modtager sin indkaldelse til MUS, sørger systemet samtidig for at informere vedkommende om, hvornår der er deadline for forberedelse. Når medarbejderen gennemgår MUS-forløbet inden samtalen og noterer sine overvejelser, bliver selve samtalen både mere udbytterig og effektiv. Både leder og medarbejder kan forberede sig, og begge parter kan desuden tilføje private noter undervejs. Systemet giver lederen et godt overblik over, om deres medarbejdere har forberedt sig til samtalen, og så sørger det for at påminde via e-mail, hvis deadlines overskrides.
Fleksibel spørgeramme:
Selvom systemet har mange opsætningsmuligheder, er det nemt at arbejde med. Spørgerammer kan sættes op med forskellige svarmuligheder – fx tekstboks, multiple choice, tal-skala og spindelvæv. Når MUS-forløb har variation i, hvordan de enkelte spørgsmål besvares, skaber det en dynamisk MUS-oplevelse og øger både engagement og udbytte.
Aftaler og opfølgning:
To af de vigtigste elementer i en god MUS-proces er aftaler og opfølgning. Hvis MUS skal gøre en forskel – uanset om det er fra et leder- eller medarbejderperspektiv – så bør samtalen munde ud i nogle konkrete initiativer. Når der afholdes MUS i MUSsamtale.dk, kan leder og medarbejder med få klik oprette aftaler med deadlines, som systemet derefter sørger for at huske og påminde om.
Statistikker og Rapporter:
MUSsamtale.dk giver det overblik, som virksomheden skal bruge for at se aktuel og historisk MUS-udvikling. Som administrator kan man nemt hente statistikker og rapporter. Data kan enten ses inde på hjemmeside eller hentes ned som PDF. Læs mere om statistikker og rapporter.
-
Alle virksomheder er forskellige, men alligevel kan man godt søge inspiration i, hvad andre gør. MUSsamtale.dk giver dig adgang til de mest populære MUS-temaer og -spørgsmål, baseret på hvad andre virksomheder benytter i deres spørgerammer. Du kan nemt vælge de spørgsmål ud, som du finder relevante, og systemet opretter automatisk en spørgeramme, som du kan tilpasse til din virksomheds specifikke behov. Du kan naturligvis også en ny spørgeramme fra bunden eller lægge din nuværende spørgeramme ind. Det er nemt og hurtigt at sætte op.
-
Administrator:
Som administrator har du altid overblik over, hvordan det går med MUS i virksomheden – herunder om samtalerne bliver afholdt til tiden og statistik på tværs af MUS-hold. Administrator kan oprette alle de spørgerammer, som der er behov for samt oprette/redigere MUS-hold.
Leder:
Er du leder med ansvar for et eller flere MUS-hold? Har du dit eget ’leder dashboard’ med overblik over aktive MUS-hold? Det er her man indkalder til MUS, starter samtalerne og har overblik over de aftaler, man har med sine medarbejdere. Lederen kan også nemt klikke ind på en medarbejders profil og få overblik over alt, hvad der er relevant at vide inden næste MUS-samtale.
Medarbejder:
Hver medarbejder får sit eget login til en personlige side med overblik over kommende MUS-samtaler og aftaler samt relevant MUS-historik. Når en medarbejder indkaldes til samtale, tager det kun få klik før vedkommende er godt i gang med sin forberedelse.
Brug af systemet
-
Ja, har du prøvet den indbyggede hjælpe-funktion i systemet? Der sidder en blå knap i nederste højre hjørne, når du er logget på systemet. Aktiverer du den, får du forklaret de centrale funktioner på siden.
Kan du ikke finde svaret i hjælpe-funktionen, så må du endelig bare række ud til os via oplysningerne længere nede på siden. -
Hvis du allerede har en spørgeramme, som du ønsker at sætte op, går du bare ind i ’MUS-forløb’ og sætter spørgerammen op som en almindelig survey. Systemet tilbyder mange forskellige svarmuligheder, så du kan indsamle præcis det data, du ønsker samt gøre forløbet afvekslende og inspirerende for dine medarbejdere.
-
Ja, systemet gemmer automatisk dine ændringer undervejs, så du kan fx godt forlade en MUS-forberedelse og senere genoptage, hvor du slap. Det samme er tilfældet, når du som administrator bygger/redigerer MUS-forløb.
-
Hvis et MUS-forløb har været aktiveret, og der er data fra afholdte samtaler, bliver MUS-forløbet ikke slettet, men arkiveret og kan derfor genskabes. Kontakt blot vores support, så hjælper vi dig.
-
Som administrator har du et menupunkt, der linker direkte til statistik. Her kan du vælge hvilke MUS-hold du vil se statistik for.
Som leder har du på dit dashboard under ’Dine aktive MUS-hold’ adgang til statistik for de hold, som du er leder for. Du skal blot klikke fra ’MUS STATUS’ til ’MUS STATISTIK’ -
Nye medarbejdere bliver inviteret til systemet i forbindelse med deres første MUS. Det betyder, at du sagtens kan oprette medarbejderne i god tid. Det er først, når leder inviterer til samtale, at medarbejderne får besked fra systemet.
Opretter du en ny leder i systemet, bliver vedkommende informeret om det, når vedkommende tilknyttes et aktivt MUS-hold – fx et MUS hold, der tidligere har haft en anden leder eller et helt nyt MUS-hold, som netop knyttes til et aktivt MUS-forløb. -
Ja, det er muligt at definere et sæt kompetencer, som skal vurderes ved MUS. Formålet er naturligvis at sikre målrettet udvikling af nøgle-kompetencer hos medarbejderne. Det kan derfor sagtens være forskellige kompetencer, der vurderes afhængig af medarbejdernes roller. F.eks. kan der være et sæt kompetencer til medarbejdere i salgsafdelingen og nogle helt andre kompetencer til medarbejdere i HR-afdelingen.
-
I systemet er der et særligt tema, som hedder ’Udviklingsplan’. Det kan tilføjes, når man opretter et MUS-forløb, og så bliver det nemt at definere hvilke kompetencer, der skal arbejdes med. Udviklingsplanen sørger også for, at der bliver aftalt handlinger med deadlines. Når man kommer til næste MUS-samtale, husker systemet, hvilke kompetencer, der har været ’under udvikling’, så man nemt kan gøre status.
-
Microsoft Edge
Safari
Google Chrome
Modzilla Firefox
Hvis du bruger et MAC OS styresystem, så kan der opleves problemer med visningen af siderne inde på selve MUS-systemet. MUSsamtale.dk anbefaler, at du bruger en af de andre anbefalede webbrowsers.
Administration
-
Ja, du kan være helt rolig. Som en del af vores IT-team, har vi en udvikler som næsten udelukkende fokuserer på datasikkerhed og GDPR-compliance. Din data er derfor fuldkommen sikker hos os, og vores system lever selvsagt fuldt ud op til GDPR. Det er værd at nævne, at MUS-samtaler ofte kan indgå under kategorien ‘følsomme personoplysninger’, hvis der f.eks. bliver snakket om helbred. Derfor er der også øgede krav til, hvordan data fra samtalerne skal behandles. Her kan du læse mere om GDPR.
-
Abonnementet træder i kraft ved accept og løber indtil det opsiges. Der er ingen binding, men der betales forud for et år adgangen og ved opsigelse betales det resterende abonnement ikke tilbage. Denne politik skyldes, at virksomheder ofte kun afholder MUS én gang årligt. Abonnementet justerer sig selv automatisk afhængig af antallet af tilknyttede brugere, derfor er det vigtigt at du sletter brugere der ikke længere er tilknytter. Her kan du læse mere om vores abonnement og priser, alle priser fremgår uden moms. Du kan også læse mere om Abonnement, priser og opsigelse i vores samlede vilkår.
-
Faktureringsperioden løber fra bestillingsdatoen og så et år (12 måneders abonnement) frem, hvorefter der igen faktureres forud for næste år. Betalingsbetingelser er 8 dage netto fra fakturadato. Du kan læse mere om vores samlede vilkår for brug af systemet.
-
Vi går ekstremt meget op i, at systemet skal være drift stabilt, da vi ved hvor omkostningstungt det er for virksomheder, når IT-systemer ikke fungerer. MUS-systemet er bl.a. drift stabilt fordi det er, hostet i skyen af én af de førende cloududbydere, systemet er yderst gennemtestet, og derudover opdaterer vi aldrig systemet i almindelig arbejdstid – medmindre det ikke kan undgås. Du kan læse mere om dette i vores samlede vilkår for brug af systemet
-
Her kan du læse vores samlede vilkår for brug af systemet.




