Kunderne er centeret i vores univers

Vores system er blevet skabt i samarbejde med vores kunder, og hele MUSsamtale.dk teamet er stålsat på at sikre komplet kundetilfredshed.

Udvalgte kundehistorier

Vores kunder arbejder i vidt forskellige brancher, men fælles for dem alle er, at de havde et stærkt ønske om at effektivisere deres MUS-proces.

Et optimeret MUS-system der virker

Med MUSsamtale.dk har vi virkelig fået optimeret og struktureret vores MUS samtaler. Det er et meget overskueligt værktøj/layout med hensyn til indkaldelse, afvikling og opfølgning. Det der gjorde, at vi valgte MUSsamtale.dk, var den individuelle mulighed for egen opsætning samt deres hurtige respons og service fra første kontakt.
Birgitte Reimers
Administrationschef, Nørgaard Teknik A/S

Et fælles værktøj der højner værdien af MUS

I 2019 ønskede vi at digitalisere vores MUS og undersøgte markedet for, hvilke systemer der fandtes. Vores valg faldt på MUSsamtale.dk, da dette system er meget brugervenligt både for ledere og medarbejdere samtidig med at det kunne tilpasses præcis den måde, vi ønskede, at vores MUS skulle opbygges. Vi har nu brugt det i 2 år, og både ledere og medarbejdere er meget tilfredse med brugervenligheden og det faktum, at vores MUS nu er blevet et fælles aktivt værktøj, som gør, at værdien af vores MUS er blevet højnet. I de tilfælde vi har haft behov for support, har den været hurtig og kompetent. Vi kan anbefale MUSsamtale.dk til alle virksomheder og organisationer, som ønsker at bruge MUS aktivt i deres organisation.
Ole B. Gustafsson
Managing Director, PE-Redskaber

Professionalisering af MUS-forløbet

SKALA Arkitekter har oplevet en smidig overgang til online MUS-samtaler ved implementering af MUSsamtale.dk Systemet er intuitivt både for ledelse og medarbejdere og platformen fremstår nutidig og i et let overskueligt layout. MUSsamtale.dk er åben overfor idéer til forbedring af systemet og reagerer meget hurtigt på forespørgsler og evt. tekniske udfald på systemet. Platformen muliggør en professionalisering af MUS-forløbet og gør den efterfølgende opsamling og opfølgning let og ligetil.
Charlotte Møller
Tegnestuechef, SKALA Arkitekter

Sygehus skar 44% af adm. omkostninger

Digitaliseringen har gjort, at jeg nemmere kan se, hvilke kompetencer jeg har i afdelingen, og hvilke jeg har brug for. Og så har jeg mulighed for at have dialog med medarbejderne i længere tid og under bedre vilkår, fordi vi skriver referatet direkte ind i systemet under samtalen. Alt udenoms arbejdet tog tidligere ofte lige så lang tid som selve samtalerne
Brian Hansen
Afdelingsradiograf, Svendborg Sygehus

Få mere tid til det der virkelig betyder noget

En mere effektiv MUS-proces betyder en mindre administrationsbyrde og mere tid til det, der virkelig betyder noget for dig. Få en gratis online rundvisning i systemet og lær det at kende på blot 25 min. Vi skræddersyer rundvisningen, så den matcher virksomhedens specifikke behov.

Book en rundvisning

Lær fra de bedste – vores kunder

mussamtaleKunder