Få sat MUS i system

  • Mere udbytte og mindre besvær
  • Få digitaliseret MUS og oplev forskellen
  • Kun 179,- pr. bruger om året

Prøv systemet

Systemet varetager hele MUS-processen

Typisk benytter vores kunder systemet som beskrevet herunder, men det kan skræddersyes, som man ønsker.

Byg din egen spørgeramme eller vælg en skabelon

Vi ved hvor forskellige vores kunder er, og derfor omfavner vi alle. Du kan benytte jeres nuværende spørgeramme eller med få klik udvælge emner og spørgsmål fra en skabelon. Du kan også bygge din egen spørgeramme fra bunden, hvor spørgsmål og svarmuligheder kan sættes op, som du ønsker.

Gør det digitale personligt

Upload video- eller billedmateriale som intro til spørgsmålene, og gør oplevelsen meget mere personlig, når medarbejderne forbereder sig til deres samtaler.

Min MUS som medarbejder

Hver medarbejder får et personligt log-in til en let overskuelig profil med adgang til tidligere samtaler, aftaler, kompetencer mv. Det er også her, de forbereder sig til en kommende samtale.

Struktur på samtalen

Det vigtigste er naturligvis selve samtalen, der kan foregå som et almindeligt møde, eller online. Systemet har på forhånd bedt medarbejderen om at forberede sig, hvilket giver en langt mere udbytterig og konkret samtale.

Opfølgning på aftaler

Alt dokumenteres undervejs i samtalen, og aftaler med deadlines oprettes løbende. Når en deadline nærmer sig, påminder systemet automatisk de ansvarlige. Således sikres, at aftaler bliver overholdt, og begge parter får maksimalt udbytte af MUS.

Dashboards til lederne

En central del af systemet er leders dashboard, hvor hver leder nemt kan få et overblik over sine MUS-hold samt kommende samtaler og aftaler. Nye samtaler kan planlægges med få klik.

Dashboards til administrator

Som administrator (fx. HR eller systemansvarlig) kan du holde øje med hele organisationen. Får lederne afholdt MUS-samtalerne til tiden? Bliver aftalerne overholdt? Og meget mere.

Overblik over kompetencer

Få overblik over kompetencerne i din virksomhed, og se hvordan ressourcerne er fordelt, og evt. hvilke ressourcer der savnes.

Hjælpen er kun et klik væk

Vi har udviklet en smart hjælpefunktion, som er tilgængelig alle steder i systemet. Klikker du på ‘hjælp’, kommer der et overlay på skærmen, som grundigt forklarer det du ser, og hvordan du kommer videre i systemet. Vi optimerer løbende hjælpefunktionen, så brugervenligheden altid er i top.

Statistik og rapporter

Se statistik direkte i systemet eller hent ned som PDF-rapporter. Find ud af om der er nogle gode/dårlige tendenser i virksomheden, sammenlign afdelinger på tværs og meget meget mere.

Få sat MUS i system på få dage

Lær fra de bedste – vores kunder

mussamtaleMUS System